reklama

Prečo Tipos zvýšila ceny?

Od pondelka spoločnosť Tipos a.s.zvýšila ceny vkladu za jeden tip v hre LOTO a ako som už spomenul vo svojom krátkom článku v nedeľu večer, zaujímalo ma "prečo". Poslal som preto mail na info@tipos.sk s touto otázkou a včera som dostal odpoveď. Ak to niekoho zaujíma, dovolil som si túto informáciu zverejniť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Dobrý deň prajem pán Španka,Spoločnosť TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s. pristúpila k realizácii zmien v cenách vkladu za jeden tip a na jedno stávkové obdobie v číselnej lotérii LOTO a LOTO 5 z 35 z viacerých objektívnych dôvodov.Rozhodujúcim z nich je snaha po optimalizácii ceny vkladov ešte pred pripravovaným prijatím meny Euro v Slovenskej republike, vrátane obdobia duálneho oceňovania tak, aby s ohľadom na v budúcnosti stanovený výmenný kurz nedošlo, vplyvom zaokrúhľovania ceny v Euro k nežiadúcemu efektu skrytého zdraženia.Okrem toho navrhovaná výška cien našich lotérií by mala odzrkadľovať aj hladinu cenovej konkurencie v krajinách Eurozóny. S pozdravom a želám Vám veľa šťastia v hrách, ktoré prevádzkuje naša spoločnosť Ing. Manduchová Veronika Ja len dodávam, že ďakujem za odpoveď. :-)))

Miloš Španka

Miloš Španka

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek akých sú milióny. Zoznam autorových rubrík:  ŠportPolitikaO všeličomToto som zažilObjektívneFikcieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu