reklama

Valentínka na každý deň.

Všetkým nezadaným ženám, ale aj tým ostatným.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dovoľ mi dať Ti kúsoček lásky,

ktorú si vo mne zapálila,

dovoľ mi prejaviť Ti priazeň,

spôsobom najčistejším aký je,

prvé rozpaky nech nahradí vášeň,

ktorá ma denne spaľuje.

Stále mám Tvoj obraz pred sebou,

túžim vziať do dlaní Tvoju tvár,

celú zasypať Ťa bozkami,

šepkať tíško Mon amour,

nepočuť len Mon ami.

Miloš Španka

Miloš Španka

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek akých sú milióny. Zoznam autorových rubrík:  ŠportPolitikaO všeličomToto som zažilObjektívneFikcieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu