reklama

Dnes som sa rozhodol ...a nikto už na tom nič nezmení

Už od začiatku debát a príprav na prezidentské voľby som mal akosi jasno v tom, komu dám svoj hlas. V tom každodennom zhone človek akosi vníma veci povrchne a uspokojí sa s tým čo je , hlavne nech mu to nekomplikuje a neotravuje život. Tak som to vnímal i ja a pán prezident ..ujo Ivan Gašparovič sa mi zdal ideálny na tento post i na ďalšie volebné obdobie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Ale človek mieni a život mení, a tak i ja som som zvažoval či si ten môj kandidát ten môj hlas naozaj zaslúži. Viem "neublížil som , idem od vás" je iná pesnička , ale neviem ani o ničom inom čo by bolo na to , aby pretromfol vo svojich aktivitách svojich predchodcov. Rudolf Schuster bol a je činorodý človek , spisovateĺ , fotograf, filmár, robí to , čo ho baví, jednoducho povedané je to šťastný človek, ktorého jediným negatívom(pre niekoho), je že bol v minulosti komunistický káder... O Michalovi Kováčovi , ktorý sa preslávil hlavne ako otec syna čo pripravil Technopol vraj o 200 000 USD , a neskôr mu dal amnestiu a ešte neskôr ho zašil na veĺvyslanectvo do Indie radšej pomlčím, to ako po skončení funkcie vyplakával v médiách nad svojou vraj malou penziou je polutovaniahodné a dehonestujúce tento úrad a funkciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pan súčasný prezident je človek na svojom mieste , nekonfliktný , zábavný , angažovaný pre šport a rôzne aktivity, tam kde ho to nič nestojí a dokáže sa prezentovať tak , aby neurobil hanbu ...sebe , a ani Slovensku...Je to ale dosť na to , aby bol prezidentom dve volebné obdobia po sebe? No , neviem ...

Po všetkých pre a proti , čo som si pre seba prebral v hlave a snažil sa vyhodnotiť , som prišiel k záveru , že budem voliť Fera...ospravedlňujem sa za toto familiárne oslovenie, napriek tomu že nie som jeho spolužiak , a boli obdobia keď ma tento človek dosť vytáčal , ale myslel som si , že je to ten najlepší kandidát na túto funkciu , funkciu prezidenta Slovenskej republiky. Jeho orientácia a pôsobenie v politike za ten čas čo ho sledujem sa v podstate nemení, je inteligentný , má zmysel pre humor , nadhĺad , mladú ženu a vie po nemecky ... ale je to zároveň ortodoxný katolík , a ako sa vraví "starého koňa neprerobíš", čo mu pred dôchodkom nedáva potrebný esprit pre funkciu hlavy štátu pre všetkých občanov bez rozdielu....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Iveta Radičová stratila môj hlas už minulý rok v lete , keď sa išla na festival "Pohoda" zoznámiť s Václavom Havlom a snahou získať jeho podporu v kampani sa s ním vodila za ručičky po areáli festivalu... jej kampaň mi pripomína vykrikovanie z pódia na námestiach v 89-tom , keď sme všetci štrngali kľúčmi a len Tí z pódia a zákulisia majú "žatvu," ostatní zostali štatistami ...

O ostatných kandidátoch sa vzhľadom na ich preferencie nebudem vyjadrovať, držím im palce v ich doterajšej práci , prajem veľa zdravia na dôchodku a nech sa im darí. Je prinajmenšom na zamyslenie , prečo sa ľudia , na konci produktívneho veku , tesne pred dôchodkom alebo dokonca v dôchodkovom veku snažia dostať do najvyššej reprezentatívnej funkcie v štáte ... isté odporučenia a nominácie od určitých ľudí ich navyše dehonestujú , lebo sú vypočitavé a účelové .... Ale vďaka aj tak , za ich snahu podstúpiť túto skúšku, lebo môžu byť príkladom pre iné osobnosti angažovať sa do budúcnosti .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po všetkých svojich úvahách , a hlavne po predvolebnej diskusnej relácii "Na telo" v stredu večer som sa rozhodol . Kandidátkou na post prezidenta Slovenskej republiky , ktorej dám svoj hlas je žena .....

Nie , nie je to tá žena čo pre ňu pracuje väčšina médií, a ktorú stavajú do role favorita medzi ženami.

Je to žena , čo ma oslovila. Oslovila ma svojim šarmom, umom, odvahou a mladosťou. Toto je cesta , je to šanca pre našu generáciu ako ovplyvniť beh dejín našej vlasti, nie navždy , ale naša generácia má na to nárok, mala by dostať šancu i na prezidentskom poste .

Ja som sa už rozhodol , budem voliť Zuzanu Martinákovú , v prvom a verím , že aj v druhom kole prezidentských volieb .

Miloš Španka

Miloš Španka

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek akých sú milióny. Zoznam autorových rubrík:  ŠportPolitikaO všeličomToto som zažilObjektívneFikcieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu